niedziela, 8 lutego 2015

Rozdział 4

 Wszystkie patrzyły na mnie, jak na obcą. Widziałam grupkę dziewczyn, które na pewno uważają się za "lepsze, usiadłam na ławce i czekałam na dzwonek. Po lekcji języka angielskiego czekał już na mnie Tobiasz, wiem, że pewnie chciał, by wiedzieć, skąd się znamy, jednak to długa historia.
- Cześć- zaczął
- Już witałeś się dziś ze mną- opowiedziałam
- No tak..- powiedział to patrząc na podłogę- Mogę wiedzieć skąd się znacie z Kubą ?-zadał to pytanie patrząc na mnie.
- Proszę, nie psuj mi dziś humoru.- popatrzyłam na niego błagalnie
- Dobrze, to gdzie masz lekcje?- po czym złapał za ramię i przyciągnął mnie do siebie.
- Sala 13.
 Kiedy doszliśmy usiadłam na ławce, a on poszedł. Nagle pewna dziewczyna z mojej klasy, raczej miła, ale nieśmiała, podeszła do mnie i usiadła.
- Hej, Magda jestem.- zaczęła
- Klara.
- Słuchaj, mam do ciebie bardzo ważną wiadomość- przerwała i popatrzyła na dziewczyny siedzące naprzeciwko nas- Uważaj na tą blondynę, ma na imię Weronika i podoba jej się Tobiasz i ten, Kuba, nikomu nie pozwala z nimi rozmawiać, no wiesz tym co obok siedzą, a jeśli któraś to zrobi, nie jest jej koleżanką.
- Czyli ona jest teraz na mnie zła, bo Tobiasz na mnie zwrócił uwagę? - zapytałam
- Tak widzę, że coś kombinuje, radzę ci uważać, jest niebezpieczna, zawsze dostaje to co chce.
- Ale nie wszystko, nie jest z Tobiaszem.
- Tak, to jest jedyna rzecz, której nie może osiągnąć prze 2 lata.
- Aaa.- powiedziałam po cichu i spojrzałam na Weronikę.- A jak specjalnie będę ją drażnić ?
- Nie wiem, co się stanie, ale zanim przyszłaś, to ona była najładniejszą dziewczyną w szkole.
Ja ładne, w poprzedniej szkole byłam  średnia i nagle jestem numerkiem jeden, wow.
- Powiedz mi, dlaczego wszyscy chcą się nią kolegować ?
- Ma ładny głos, ma drugą średnią po mojej, sporo kasy, wszystko ma, no wiesz.
- To jest głupie i żałosne
- Możesz się ze mną kumplować ?
Uśmiechnęła się- no wiesz, nigdy nie miałam koleżanek, więc nie wiem..
- Dasz radę, to proste, później ci to wytłumaczę.
***
Skończyły się lekcje, wychodziłam po 6 godzinach, a byłam tak zmęczona. Nagle poczułam, że ktoś mnie popchnął.
- Co ty myślisz, że jak jesteś nowa to możesz wszystko ? - darła się i popychała mnie, nie wiedziałam, że tak mocno może uderzyć, no, już chyba wiem, dlaczego nie warto do Weroniki zadzierać.
- Niee- odpowiedziałam spokojnie i troszeczkę zdziwiona
- Wchodzisz do szkoły i już zabierasz mi chłopaka.- wymachiwała przede mną rękami
- Z czego to ja wiem, nie masz chłopaka, bo jesteś taka głupia, że żadne cie nie chce. - powiedziałam jej to prosto w twarz.
- Ty, zdziro..- po czym uderzyła mnie w twarz
- Weronika- ktoś krzyknął, a ona nagle się poprawiła, odwróciłam się i zobaczyłam Kubę.

8 komentarzy:

  1. Pisz dalej, pisz dalej, pisz dalej <3 XD zajebiste :D hahaha Wyczuwam księżniczkę :3 ale ciekawi mnie to skąd się zna z Kubą hmm ... Tobiasz to dobra dupa musi być :D pozdrawiam i zapraszam do mnie na 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach i znowu ten Kuba... Kim on jest i skąd ona go zna? Dowiem się wreszcie? :D
    Weroniki to już nie lubię. Wredna małpa.
    Fajny rozdział, czekam z niecierpliwością na kolejny :*
    Buźki ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. No to tak, nie lubię tej całej Weroniki. Jest bogata, ładna itd, ale Kuby i Tobiasza nie ma, więc coś musi być na rzeczy, że jej nikt nie chce :D
    Właśnie, Kuba. Spodziewałam się, że w tym rozdziale choć trochę odkryjesz przed nami karty i czegoś się o nim dowiemy. Jednak się przeliczyłam i muszę czekać na następny, by się dowiedzieć :)
    Świetny rozdział, weny i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!
    Nie wiem co napisać...
    Rozdział świetny tylko za krótki.
    A ja nadal nie wiem kto to Kuba!
    Nie lubię tej Weroniki. Mój wróg numer 1.
    Duuużo weny i pozdrawiam :*
    GosiaczeK

    P.S. Zapraszam na nowy rozdział http://sztuka-zapominania.blogspot.com/2015/02/9urodziny-julii-czyli-robi-sie-ciekawie.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. I dalej nie wiadomo nic o Kubie ;(
    Oo wredna ta Weronika. Podoba mi sie Twoje opowiadanie, ale ten rozdzial zdecydowanie za krotki.
    Dlatego czekam z niecierpliwością i życzę weny.
    Bjørghild
    www.przeszlosc-tkwi-w-nas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na spóźnioną 5 :) http://dalam-ci-wiecej-niz-powinienes-dostac.blogspot.com/
    Świetny rozdział. :)
    Czekam na nexta :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześwietne opowiadanie, czemu nie trafiłam tutaj wcześniej? :O
    Ta Weronika to dopiero... ugh, sama nie wiem jak ją nazwać. -.-
    Ni podoba mi się jej stosunek do świata... A ten Kuba... całkiem fajny. ^^
    Czekam na więcej! :*
    PS.Zapraszam na 6! :)
    http://dalam-ci-wiecej-niz-powinienes-dostac.blogspot.com/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie motywacją do dalszego pisania.